torstai 4. elokuuta 2011

Even angels will fall

Moii! Tulin postaa ennen huomista lähtöä leirille, musta ja Oonasta ei siis kuulu vähään aikaa mitään :( Mutta me palataan pian uusien juttujen kanssa varmaa ens viikolla!

Nyt mä voin kertoa vähän mun kuulumisista :) Mä sain harjoittelupaikan ihanasta kenkäkaupasta, ja tänään oli toinen työpäivä. Siel myydää niin upeita kenkiä et voisin adoptoida ne kaikki mun vaatekaappiin. Eräät yksilöt lähtee sieltä mun mukaan vaikka olisin seuraavan vuoden köyhä :D

Töissä oli päällä paita H&M, toppi Gina Tricot, vyö Pieces ja mun omatekemät housut :)

Nää söpöläiset on mun työkengät, mut mun kenkähistoriaa noudattaen mä sain noista hirveät rakot :( Pitää toivoo et sit ku saan ne "sisäänajettua" nii ei tulis enää...

Oon saanu ja ostanu viime aikoina muutamat korut:

Pöllökorvikset äiti toi mulle Tallinnan Accessorizesta!
Ekan kerran kun tää koru tuli Gina Tricotiin nii mä en ehtiny ostamaa sitä ennen ku kaikki oli myyty. Onneksi näit tuli lisää ni mäkin sain omani :)

Pöllökaulakorun äiti toi mulle Barcelonasta (äiti on ostanu viime aikoina paljon pöllökoruja :D).
<3Emilia

Pitbull feat. Marc Anthony - Rain Over Me

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti