torstai 11. elokuuta 2011

Gentlemen Prefer Blondes

Hi sweethearts! Tänään oli mahtava päivä töissä useasta syystä, mutta se oli paras työpäivä tähän mennessä koska mä ostin mun rakkauskengät!! Mä bongasin ne heti kun ne saapui liikkeeseen ja kaivettiin laatikosta ulos, se oli rakkautta ensisilmäyksellä se :D. Ihanuudet maksoivat jonkin verran, mutta 30% henkilökunta-alennuksen jälkeen (;D) ne olivat kohtuuhintaiset laadukkaat kengät. Nyt mä vähän ylistän niitä: kengät istuu mun jalkaan täydellisesti, mun jalat näyttää kilometrien pituisilta niissä ja mä oon päätä pitempi kuin kaikki muut! Ja näissä kengissä kenet tahansa huomataan ;).

Neule Prisman miestenosasto :D, toppi, nappihame ja sukkahousut H&M, alempi hame J&C, kaulakoru Lindex.

Kengät on tanskalaista Billi Bi -merkkiä :).

Tässä blogissa ei koskaan voi olla liikaa pingviinejä!
Arvaako joku, kuka kuuluisa henkilö näyttelee otsikon elokuvassa? (Tää pitäisi kyllä tietää :D) Mä jatkan aiheesta huomenna!

<3Emilia

Fireflight - Wrapped In Your Arms

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti