tiistai 30. elokuuta 2011

I never was smart with love

Hi! Today was a regular day at work, and here's what I was wearing:

Cardy Prisma men's department, shirt Weekday, grey top H&M, shorts KappAhal and bag & shoes from work.




I got the necklace as a graduation present :)
 
I tried to find a picture of a sweater from Only I have been wanting to buy for some time now, but I only managed to find one good picture... And you can't even see the sweater properly :D Anyway, I'm going to get me one of those very cute cropped v-neck fox knits in grey.

I wouldn't mind getting one of the fox scarves or woolly hats either :)
Translation: Tänään oli ihan peruspäivä töissä ja päällä oli: neule Prisman miesten osasto, paita Weekday, harmaa toppi H&M, shortsit KappAhal ja laukku & kengät töistä. Kaulakoru oli ylppärilahja :). Mä yritin etsiä kuvaa yhdestä Onlyn neuleesta, jota oon halunnu itelleni jo jonkin aikaa, mut onnistuin löytämään vaa yhden kuvan... Ja siitäkää ei nää sitä neuletta kunnolla :D Joka tapauksessa mä aion hankkia itselleni tollasen tosi söpön, lyhyen, v-kaula-aukkoisen kettuneuleen harmaana. Enkä mä valittais jos saisin tollasen kettukaulahuivin tai -pipon :)

<3Emilia

Robyn - Indestructible

4 kommenttia:

  1. äääääääää toi paita + Jani :DD eiks toi ookki se? ja toi sun kaulakoru on niiin ihanin! :( et varmaa huomaa, jos se joskus katoo? -Luuris

    VastaaPoista
  2. Luuris: joo toi on se paita :D ja kyl mä huomaan! -Emilia

    VastaaPoista