maanantai 1. elokuuta 2011

I set fire to the rain and I threw us into the flames

Hi honeys! Nyt ois vuorossa se Oonan lupaama terapiapostaus. Terapia ei tässä tapauksessa tarkota sitä et Oona kuuntelee kun mä kerron mun lapsuuden traumat ja analysoi ne, vaan meiän terapiaan tarvitsee:
  • ison kasan muotilehtiä (mun lempilehti on britti-Elle ja Oonan britti-Marie Claire)
  • tyhjän vihkon, kansion tai random pinon paperia
  • liimaa, teippiä, hyvät sakset, stabiloita yms. koristeluvälineitä
  • inspiraatiota
  • ja se tärkein: RUOKAA



Salamavalo on kaveri :)



Terapiassa pitää varautua siihen, että lattiaa ei nää muutamaan päivään.
 Tässä on nyt yks mun vihkoista, me kuvataan Oonan luomuksia vielä myöhemmin tänne :) Saa kertoa mielipiteitä!












Ja nyt päästään siihen tärkeimpään: ruokaan. Terapiaan kelpaa mikä tahansa ruoka, mistä tulee hyvä mieli :--)

Säälittävät mozzarellatikut <3 Niit oli oikeesti enemmän, ehdittii vaa syömää ne ennen ku otettiin kuva! :----(

Meiän bravuuri: amerikkalaiset pannukakut! (vois välillä pysyä reseptissä)



Oonan takapihalta :--)

Oona on tosi hyvä kokki, mä nään vieläki unta tosta ruuasta :D

...osaan mäki tehä ruokaa.

Pikkupossut kiittää ja kuittaa, näkyillään! :---)

<3Emilia ja Oona

Ryan Star - Losing Your Memory

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti