maanantai 22. elokuuta 2011

So you can play karate, I'm a black belt in life

Lalalaa, heei :----)

Huhhuh, tyhmä maanantai! Liian pitkä aika perjantaihin :----(
Tänään oli siis perus koulutyökaveri päivä, ja väsyttää nyt jo ihan kamalasti :---D oh no. Pitäs lukee kirjotuksiin, Sinuhea, tehdä ruotsin YO-vihko plus kaikkea muuta kivaa. Jee.

Bilsan tunnit meni tapansa mukaa tosi hienosti, jee....noot. Ope kyl osaa laittaa koko luokan hiljaseks: ''Oottakaas mä haen ne rotat sulamaa!'' Bilsa 8<3

salakuvat on kivoja!
ne on vieläkin kivoja!
yhyy, kia huomas mun salakuvaukset :------( oh no

Koko päivän piristys<3 ei mitään tietoa mitä toi nyt on, mutta hyvää se silti oli :-----D nom nom. Sain sitten kuningasajatuksen ryhtyä käymään korupuuta läpi, koska se ei pysy pystyssä sitten millään :----D Emilia toimi ystävällisesti mun elävänä korupuuna. :------) mutmut en mä saanu aikaseks heittää mitään pois, kaikki on kivoja! yhyy. En osaa tällasia! Voisin tehdä teille korupostauksen? Sitten voisin ees leikkiä et niillä on nyt jotain hyödyllistä käyttöä :----D

Hihi, näkyillään! :------)

Katy Perry (Benny Benassi Radio Edit) - E.T <3
''You're from a whole other world,
a different dimension.''

<3oona

5 kommenttia:

  1. ANONYYMI PASTARYYNI

    VastaaPoista
  2. omnomnom, näyttää hyvältä... mua saa lahjoo koruilla (mullakin niitä on liikaa...) :D korupostaus vois olla jees :) -Luuris

    VastaaPoista
  3. JOO! olet oravani.

    VastaaPoista