torstai 1. syyskuuta 2011

I shut the world outside until the lights come on

Heippa! 


Aattelin tulla ihanasti tässä töiden ja esseenkirjoituksen välissä postailemaan teille :--) lalala
Eilen pyöräilin siis töihin pusikkoon tuuraamaan jotain henkilöä, ja voi...Matkalla sinne olin pieeenen harhaluulon varassa et ''hei tännehän on helppo ja nopee tulla, kivaa!''. Mutta takasintulo olikin sitten kokonaan kamalaa ylämäkeä. Ihanaa. Olin perillä paljon ennen töiden alkamisaikaa, joten menin prismaan viettämään aikaa. ...Niimpä, way to go!
Törmäsin jokatapauksessa yhteen kivaan laatikkoon (?) Kuulostaa lupaavalta.


Tää on jotenkin niin sulonen, ei voi mitään :---D haluun tollasen.

Korvikset Ninja
Sain vihdoinkin aikaiseksi ottaa kuvan uusista ihanista nomnom korviksistani, tykkään!

Tänään kotimatkalla oli ehkä ihanimman näköinen maisema. Jäin tuijottamaan sitä turhan pitkään ja noniin, lyhtypylväät on lähempänä kuin ajattelisi.

pst, se oli hienompi, blogger tekee jotain mun kuville :---( 
Mut kivaa iltaa teille, mä meen kirjoittamaan äikän esseetä! yh

<3oona

Lauren Duski - Let Me Go

2 kommenttia:

  1. ihanat korvikset oona!! haluun ne joskus lainaa : D ja mulle saa ostaa tollasen boxin , vink vink : DDDDDD - kiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiia

    VastaaPoista
  2. I just love your blog! you have great pictures and I hope you could write in english or swedish! =)


    XOXO Daniel (btw i live in sweden, have you ever visited here? )

    VastaaPoista