torstai 27. lokakuuta 2011

By the way, I'm wearing the smile you gave me


Hi! I'm proud of myself but tired, as I survived my first day at work without my boss. I had back-up though, and she was very kind to tell me about these amazing satchels you can buy online:

 The brand is Bohemia Design, and they have these amazing satchels in all colours and different sizes! I absolutely have to get one, but it's just my luck that the one I'd want is sold out...

...this amazing piece of arm candy would have been perfect!

Knit H&M, shirt and shorts Monki, and socks Pieces.
 Some shoe inspiration for you :)






Translation: oon ylpeä itsestäni mutta väsynyt, koska olin tänään ensimmäisen päivän töissä ilman mun pomoa. Mulla oli tosin apua, joka oli niin kiltti että kertoi mulle näistä upeista laukuista, joita saa tilattua netistä:
Nämä on Bohemia Designilta, ja niillä on upeita laukkuja kaikissa väreissä ja eri koossa! Mun on ehdottomasti saatava tuollainen, mutta se on just mun tuuria että se, jonka haluisin on myyty loppuun...
...tää söpöläinen olisi ollut täydellinen!
Neule H&M, paita ja shortsit Monki ja sukat Pieces.
Vähän kenkäinspiraatiota teille :)

<3Emilia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti