perjantai 7. lokakuuta 2011

I lay my head where your heart used to be

Hi honeys! After a long and tiring day at work it's great to just come home, light some candles and watch a really good TV show. That's what I've been doing for the past couple of days, and that's what I'm gonna do right after this post :)

I love my berry scented candles from Kärkkäinen :D

Season 3 of The Mentalist started yesterday on TV, and yes, I know I could have watched the whole season ages ago on my laptop :D I just don't have the time, and I like watching the show with my family :)

My outfit from Thursday: shirt and shorts KappAhal, hat H&M and necklace Gina Tricot.





My outfit from today: Dress H&M (I printed the picture of Marilyn/catwoman at school and sowed it on the dress), and skirt from the flee market.  



My Spongebob Squarepants earrings are from Kätevä-messut, and I have to admit, I watch Spongebob every morning on TV :D
Translation: pitkän ja väsyttävän työpäivän jälkee on ihana vaa tulla kotiin, sytyttää kynttilöitä ja kattoa tosi hyvää TV-ohjelmaa. Niin mä oon tehnytkin parina viime päivänä, ja niin mä aion tehdä tän postauksen jälkeen :)
Mä rakastan mun Kärkkäiseltä ostettuja, marjantuoksuisia kynntilöitä :D
Mentalistin kolmas tuotantokausi alkoi eilen TV:stä, ja mä kyllä tiedän että oisin voinut kattoa koko tuotantokauden jo aikoja sitten mun läppäriltä :D Mulla ei vaan ole ollut aikaa siihen ja mä mieluummin katon sitä mun perheen kanssa :)
Mun asu torstailta: paita ja shortsit KappAhal, hattu H&M ja kaulakoru Gina Tricot.
Mun asu tältä päivältä: mekko H&M (mä painoin Marilynin/kissanaisen kuvan koulussa ja ompelin sen mekkoon) ja hame kirpparilta.
Mun Paavo Pesusieni -korvikset on Kätevä-messuilta, ja mun on pakko myöntää et katon Paavoa joka aamu TV:stä :D

<3Emilia

Fallulah - I Lay My Head

2 kommenttia:

  1. äää noist kynttilöistä tuli mielee mun joululahja :) ne on niiiin ihanan tuoksusia, kiitos vielä kerran <3 suklaaa <3 miksen oo nähny tota mekkoo ennen? :o

    VastaaPoista
  2. Luuris: ole hyvä :) toi mekko on tosi vanha enkä oo pitäny sitä tosi pitkää aikaa, luultavasti siks et oo nähny sitä :D -Emilia

    VastaaPoista