maanantai 31. lokakuuta 2011

A map is more unreal than where you've been, or how you feel

Hi! I had a very handicrafty weekend with a giant ball pillow and my little brothers Halloween costume :) He's gonna be a zombie! What can you do, I'm just one of those girls who enjoys the dress-up and weirdness of October 31st!


Today was my first day at the jewellery shop, and boy, I've never seen so much jewellery in my life! Can't wait to use my employee discount ;)

Shirt Vila, shorts Monki, and shoes Wonders.

Necklace Bijou Brigitte, a gift from Mum :)






Have a thrilling Halloween!

Translation: mulla oli tosi käsityöntäyteinen viikonloppu jättimäisen pallotyynyn ja pikkuveljen Halloween-asun kanssa :) Siitä tulee zombie! Minkäs sille voi, mä oon vaan aina rakastanut sitä pukeutumista ja omituisuutta, joka on lokakuun 31. päivä!
Tänään oli mun eka päivä korukaupassa, ja mä en ole ikinä eläessäni nähnyt niin paljon koruja! En malta odottaa, et pääsen käyttämään mun henkilökunta-alennusta ;)
Paita Vila, shortsit Monki ja kengät Wonders.
Kaulakoru Bijou Brigitte ja lahja äitiltä :)
Pitäkää jännittävä Halloween!

<3Emilia

4 kommenttia:

  1. Vaatteista mitään ymmärtämätön poika kysyy: mitä ihmettä noi "hapsut" on tossa topin reunassa?

    VastaaPoista
  2. anonyymi (vaatteista mitään ymmärtämätön poika): jos mä ymmärsin oikein et mitä kuvaa tarkotat, nii ne ei oo hapsuja vaan tatuointi :D -Emilia

    VastaaPoista
  3. okei, mitä se esittää? :D

    VastaaPoista
  4. hmm se on vähän vaikee sanoo kun sitä ei nää kokonaan, mulla tuli ensimmäiseksi mieleen joku vuoristo :D -Emilia

    VastaaPoista