sunnuntai 13. marraskuuta 2011

I was June and you were my Johnny Cash

Hi! Father's day started very early for me as I was awake before 9 am :D That's early on a Sunday! But it was worth it, as part of our Father's and Mother's day routines is making a breakfast in bed for my Mum or in today's case, Dad. I can't wait for when it's my turn to get breakfast in bed :D


Here's my outfit from yesterday, when Karisma was once again crowded with people!

Knit KappAhal, and dress H&M.


Earrings and necklace Bijou Brigitte.
And this is my outfit from today :) We went to visit both of my grandparents, so I don't think I'm gonna be hungry again any time soon :D

Shirt H&M, and jeans Cheap Monday.

Necklace from London.

Rose ring Bijou Brigitte. This is from my shopping list ;)





My baby cousin Max was so cute today, he was crawling around and had just started to walk!
Translation: isänpäivä alkoi tosi aikaisin mulle koska mä olin hereillä jo ennen klo 9 :D Se on aikaisin sunnuntaina! Mutta se oli sen arvosta, koska osana meiän isän- ja äitienpäivärutiineja meillä on tapana tehdä aamianen sänkyyn äitille, tai kuten tänään, isälle. Mä en malta odottaa et on mun vuoro saada aamiainen sänkyyn :D
Tässä on mun asu eiliseltä, kun Karisma oli taas täynnä ihmisiä!
Neule KappAhal ja mekko H&M.
Korvikset ja kaulakoru Bijou Brigitte.
Ja tässä on mun asu tältä päivältä :) Mentiin käymään molempien mun isovanhempien luona, joten mä en usko et mulla on nälkä vähään aikaan :D
Paita H&M ja farkut Cheap Monday.
Kaulakoru on Lontoosta.
Ruususormus Bijou Brigitte. Tää on mun ostoslistalta ;)
Mun vauvaserkku Max oli niin söpö tänään, hän konttasi ympäriinsä ja on juuri alkanut kävelemään!

<3Emilia

2 kommenttia: