torstai 8. joulukuuta 2011

Baby, it's cold outside

Hi! I can tell you, I've had enough of watches for one day... When you've spent about 7 hours making sure that every watch is in time and been removed from it's plastic covers, and then organizing the watches by colour (don't forget adding the prices for customers to see), well, let's just say you won't be buying one for yourself any time soon :D And I didn't get to unpack the new stuff :( Fortunately there's always tomorrow :)





Knit Cubus, and skirt J&C.

I also had on a black and silver panda (which was so cute I had to buy it :D I'll be wearing it for my birthday!) and a black bow ring.
 Since it'll be Christmas soon, I've been thinking about presents. What to buy for my family and friends, and what I would like to have myself. Dear Santa Claus, this year for Christmas can I...

...dress up as a Christmas tree for one day?

...have a ferret and call him Gary?

...ice skate everywhere with these shoes?

...have her bag? (and coat...and shoes...)

... find this letter in my post?

...have her dress? Please?!

...learn how to make the perfect bun in my hair?

...have her nails for one day without wrecking them?
My wishes are a bit more reasonable in real life :D
All pictures which I'm not in from wehearit.com

Translation: voin kertoa että oon saanut tarpeekseni rannekelloista yhdelle päivälle... Kun on viettänyt suunnilleen sen 7 tuntia varmistaen, että jokainen kello on ajassa, muovikalvot on poistettu ja järjestäen kaikki väreittäin (unohtamatta hintojen laittamista asiakkaiden nähtäväksi), no, sanotaanko että ei halua ostaa itselleen rannekelloa ihan lähiaikoina :D Enkä mä päässyt purkamaan uutta tavaraa :( Onneksi on aina huominen :)
Neule Cubus ja hame J&C.
Mulla oli päällä myös mustahopea panda (joka oli niin söpö et se oli pakko ostaa, mä laitan sen päälle mun synttäreille!) ja musta rusettisormus.
Koska kohta on joulu, oon viime aikoina miettinyt paljon lahjoja. Mitä ostan perheelle ja ystäville, ja mitä haluisin itselleni. Rakas joulupukki, tänä vuonna jouluna voinko minä...
...pukeutua joulukuuseksi yhdeksi päiväksi?
...saada fretin ja nimetä sen Kariksi?
...luistella joka paikkaan näillä kengillä?
...saada hänen laukun? (ja takin... ja kengät...)
...löytää tän kirjeen mun postista?
...saada hänen mekon? Jooko?!
...oppia tekemään täydellisen nutturan?
...saada hänen kynnet yhdeksi päiväksi tuhoamatta niitä?
Mun toiveet on vähän realistisempia oikeassa elämässä :D

<3Emilia

Glee - Baby, It's Cold Outside

2 kommenttia:

  1. kuulostaapa noi kellojen hinnottelu ja yms. mun perus työpäivältä :D
    tulee ihan mieleen ne alkuajat: 9 tuntia nonstoppina hinnottelua, muovien repimistä ja kaappien sommittelua ^^
    -wulle

    VastaaPoista
  2. wulle: mietin kyllä et tätä sä teet joka päivä :D mulle riitti vähäks aikaa tää yks päivä... -Emilia

    VastaaPoista