keskiviikko 28. joulukuuta 2011

Stranger, the world looks blue tonight

Hi! I've been busy at work for the last two days, so it's nice to have tomorrow off and go shopping with my family to Ideapark :) I'm guessing the sales will be awesome!



My outfit from yesterday: shirt H&M, top Gina Tricot, skirt fleemarket, and jewellery Bijou Brigitte.





I LOVE this shirt, and if I can't find one, I will so make one! :D




First and last four pictures from weheartit.com

Translation: mulla on ollut paljon tekemistä töissä parina viime päivänä, joten on kiva viettää huominen vapaapäivä shoppailemassa perheen kanssa Ideaparkissa :) Mä luulen että alennusmyynnit on tosi hyvät!
Mun asu eiliseltä: paita H&M, toppi Gina Tricot, hame kirpparilta ja korut Bijou Brigitte.
Mä RAKASTAN tätä paitaa, ja jos mä en löydä tollasta, mä niin teen sellasen! :D

<3Emilia

Katie Costello - Stranger

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti