sunnuntai 29. tammikuuta 2012

Let the noise run through your head


Hi! Wow, I knew this was gonna be a busy day and I was right :D I was working my butt off the whole shift taking the sales stuff down and making way for Spring and new inspiring things ;) I spent the evening with chocolate, Pringles and Oona planning our future apartment... It'll look like an Ikea ad!

























Oh yeah.

My first phone was a Nokia 3310, and it's one of those things that will definitely survive a nuclear war :D
All pictures from weheartit.com

Translation: wow mä tiesin et tästä tulee kiireinen päivä ja olin oikeessa :D Tein töitä niska limassa koko vuoron ottaen aletavaraa pois ja tehden tilaa keväälle ja uusille inspiroiville jutuille ;) Mä vietin illan suklaan, Pringlessien ja Oonan kanssa suunnitellen meiän tulevaa asuntoa... Se tulee näyttämään ihan Ikean mainokselta!
Mun eka puhelin oli Nokian 3310 ja se on yks niistä jutuista jotka varmasti selviytyisi ydinsodasta :D

<3Emilia

Rebecca & Fiona - Jane Doe

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti