keskiviikko 18. huhtikuuta 2012

Never close our eyes

Heeippa! 
Päivä menikin ihan liian nopeasti, en ymmärrä minne tunnit katoaa! Tänään heräsin ja Emilia tuli meille tsemppaamaan mua sen matikan kanssa, eli viimehetken paniikkilukemiset...
No, ei se koe nyt ihan silleen mennyt miten olisin halunnut, eli kattoo nyt tuleeko sitä lakkia keväällä!
Kokeesta juoksin Emilialle ja syötiin ohuita suklaasydämiä (joulukalenterisuklaasta, oonko ainoa kuka oikeesti tykkää siitä? :--D), juteltiin, lookbookkeiltiin ja jumitettiin. 
Huomenna vielä liikuntatunnille kouluun, sieltä heilun Kialle :--) 
Musta tuntuu että mun aivot käy ylikierroksilla nyt sen kokeen jäljiltä, ilta taitaa olla täynnä Gleen uusinta jaksoa ja nukkumista :--) 









pictures from StyleSaint

<3oona


'There’s plenty of time to sleep when we die
So let’s just stay awake until we grow older'

4 kommenttia:

  1. Mäki oon matikassa tosi huono, mutta jotenki kummasti pääsin kaikki kurssit läpi. Viimesee matikan kokeesee en jaksanu lukea ollenkaaa, koska mulle oli ihan sama, että pääsenkö läpi vai en. En jaksanu yhtää stressaa sen kokeen suhteen ja sain siitä 5+:n, LUKEMATTA! Vähänkö hypin ilosta:D Eli: ei kannata stressata ja lukea, niin pääsee varmasti läpi;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hhahah, voi ku toi toimiskin :----D oon istunu noilla penan tunneilla sen verran, et sieltä ei kyl helposti pois pääse :--D

      Poista
    2. Pena......... No nyt ymmärrän mikset pääse niistä läpi:D

      Poista
    3. hahah, nii, se selittää kaikki :---D

      Poista