tiistai 15. toukokuuta 2012

Drops of jupiter

Heeippa! 
Oon viettäny tänää paljon aikaa keittiön kaappien kanssa, koska mulla on pieni taipumus sotkea ne sillee, että sieltä ei ikinä löydy mitään, ja sitte kaikki on vihasia. Eli siivoilin niitä, ja illalla Emilia tuli käymään. Alettiin ettimään kuvia uutta seinäkollaasia varten. Kuvien etsimisvaihe on suht kiva, mutta sitte ku niitä pikkukuvia pitäs liimailla yhteen, ni siinä saattaa vierähtää muutama hetki. 
Ps. Mä en ymmärrä mikä mun ja kynsilakan juttu on: mun on aina pakko repiä uudet lakat pois, ja sen takia lakkaanki tosi usein mun kynnet. Mitä tää on?
Huomenna pitäs lähteä käymään koululla, koska ne kauan odotetut YO- tulokset löytyy kanslistilta, oivoi. 
Toivotaan nyt, että se lakki tulisi nyt keväällä! :--)












pictures from weheartit & pinterest

<3oona 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti