perjantai 25. toukokuuta 2012

Only the horses

Heeippa! 
Toi ilma on vaan niin täydellinen, varsinki merellä taivas on ihan sininen, ja aurinko vaa paistaa. Voisin jäädä asumaa tänne kannelle. Voi olla et henkilökunta ei ihan tykkäis :---D
Kia oli meillä eilen yötä, ja voin kertoo, et siinä vaiheessa ku joku nukahtaa kesken lauseen, ni se on ihan hyvä vinkki siitä et vois alkaa nukkumaan...Ja ne euroviisut! 
Ajattelin, että se Ruotsin Loreen ei olis hyvä livenä, mutta se oliki..voi tuska. 
Ja ootteko kuullu Viron biisin? Se on jotenki sellai tosi koruton ja hyvä biisi, sais olla tollasia enemmänki euroviisuissa :--) what do you think?


Tänää mä siis matkustelen Viroon, ja nyt istun Starin kahvilassa, en valita! Ainoo vaa, että tänki minipostauksen kirjotus kestää ja kestää vaa turhan pitkään, kuvat lataa jäätävän kauan, ja musiikki jumittaa minkä ehtii. Nii, life's good.
Suomalaisia tuulipukuturisteja löytyy kyl suht paljon :--D
Eli mun päivä menee periaatteessa siinä, että istun laivalla, bussissa ja autossa :--) 
Mitkä on sun viikonlopun suunnitelmat?




mä oon vakuuttunu et mun pitää etsiä tällaset shortsit, oon niin rakastunu tällasii! 



Ainii, piti kysyä vielä teidänkin mielipidettä! Oon värjäämässä hiuksia ens viikolla, ja haluisin värjätä tollee liukuvärjäystekniikalla hiukset, ni mitäs mieltä ootte tällasesta värjäyksestä? :-----) 

Jokatapauksessa, mä nyt jatkan laivadatausta ja musiikinkuuntelua, ihanaa viikonloppua! :--) 

<3oona




4 kommenttia:

  1. anna mennä vaa hiuksien kanssa, näyttäis siistiltä! :) -monde

    VastaaPoista
  2. Onneks oli ihana laivamatka! : ) teet ton liukuvärjäyksen!



    Mä oon kadottanu mun kännykän, oon vakuuttunu et yks idiootti poika vei sen -.- sori ku pistän tänne tän viestin mut nii ei oo enää puhelinta ja hajottaa.. coldplay ja fix you siis soi ja lujaa... niisk : (


    T: Kiaaa ;(

    VastaaPoista