keskiviikko 9. toukokuuta 2012

You can try but never stop me

Heeeei! 
Haluuko joku kertoa mulle mihin nää kaikki päivät katoaa? Vähän aikaa sitte tuskailin siitä, että päivät menee tosi hitaasti, mut nyt tuntuu et aika vaa menee, eikä näitä päiviä ehdi edes tajuta! 
Olin maanantaina ja tiistaina töissä, ja toi ihana ylämäkien polkeminen ei ollu ihan mun juttu (taaskaan), ainakaan sillon ku mun ihana pyörä kolisee ja nitisee ihmeellisesti. 
Tänään kävin heilumassa koululla kuoroharkoissa, ja siitä lähettiin Emilian kanssa metsästämään mun YO-kenkiin jotain mikä pienentäisi niitä. Mukaan tarttu muutama hassu nahkapala kantapäähän, ja siinähän ne, täydellisesti istuvat kengät! 











Jos joku on kiinnostunu tietämään, miten tehdä tollanen ylläolevan paidan värjäys, here you go: 






ja nii, enhän mä oo vieläkään eksyny katsomaan tätä 3D:nä...on näköjää taitolaji raahata ittensä leffateatteriin nenäliinapaketin ja suklaan kanssa

pictures from StyleSaint & weheartit

<3oona


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti