keskiviikko 29. elokuuta 2012

Be your everything

Heeippa! 
En osaa vielä oikee tottua näihin englannin säihin...aamulla sato ja ukkosti kaikkea siltä väliltä, tiiätte kyllä. (ja kuvitelkaa se tunne kun päättäväinen Emppu halusi mennä ulos, teekuppi käteen ja hyvä tulee) ja nyt illemmalla aurinko paistaa, ja mistään ei näe, että aiemmin olisi satanut ja ollut niin kylmä, että olisin voinut kerrostaa mun hupparin päälle vielä villatakin ja neuleen. Good times. 

Emppu on niin ihana! Tehtiin tänään korttia hostmomille, ja Emppu ihan innoissaan piirtelee kortin sisäsivulle (jotain) ja kysyn sitte, että mitäs sä piirrät..Emppu ihan innoissaan vastaa, että tässä on lohikäärme! Sitte kysyin, että mikäs se toinen sitten on? Sitten Emppu kattoo mua just sillee et 'etsä nyt muka ymmärrä' ja sano, että se on lohikäärmeen kaveri! Lapset<3

*
*

*

Otin tosi vähän meikkejä mukaan tänne, ja ne ketkä tietää mun meikkivarastot, tajuaa kuinka vähän mulla oikeesti onkaan mukana :--D mut oottakaa vaan, kun pääsen tutustumaan Selfridgesin ihmeelliseen maailmaan, oivoi...katellaan miten saan kaikki tavarat pois täältä

*
puhdistusliinat pelastaa kuulkaas...noilla on vaan niin mukava poistaa meikit kasvoilta, ja tulee vielä mukavan pehmeä iho :--)





tiesittekö muuten, että täällä ei saa jättää lusikkaa teekuppiin kun siitä juo? mä en



*weheartit

<3oona


5 kommenttia: