keskiviikko 17. lokakuuta 2012

Hear me out before you label me the bad one

Heeippa! 

Noniin, nyt oon melkein selvinnyt mun ihanasta flunssasta, kyl tää viikko tästä lähtee! 
Huomenna tilaan uudet lenkkeilykengät, ni pääsen vihdoinki juoksemaan taas. Tykkään! Mun viikko näyttää siis ihan kivalta, jos ei oteta huomioon sitä faktaa, että mulla on se koe torstaina...Päätin kyllä nyt olla stressaamatta siitä, teen sen vaan niin hyvin kun osaan, ja se on kyllä tarpeeksi hyvä sitten. Jos ei, it's a problem :--D 

Tänään oli samaan aikaan kamala ja ihana ilma, ja tossakaa ei ole mitään järkeä. Oli sellanen mini syysmyrsky. Eli ilman sadetta jäätävän kylmä ja kova tuuli, mut silti paisto ihmeellisesti aurinko myöhemmin päivästä. Logiikka on hukassa, mutta kivan näköstä oli. 
Käytiin aamulla empun kanssa puistossa juoksemassa, ja voin kyl kertoo, että se tuuli oli sillon kamala...ihan kiva sitä on katella ikkunasta lämpimästä, mutta ulkona juttu onkin sitten eri :--D oli aika koomisen näköstä, että molempien hiukset oli ihan täysin pystyssä, koska joka suunnasta tuuli. 

Mulle oli tullut sähköpostiin mukava posti Laurealta, mut oli kutsuttu sosiaalialan pääsykokeisiin KAKSI viikkoa ennen kun menen suomeen, sinne meni siis se :--D keväällä uudestaan haut sitten!

Aloitan muuten herkkulakon huomenna Emilian kanssa (pitkän taivuttelun jälkeen sain senkin mukaan, jee!), ja ajateltiin pitää se ainakin jouluun asti :--) koska musta näköjään kuoriutuu jouluna jäätävä suklaamonsteri, enkä usko että tästäkään joulusta tulee mitenkään erilainen siinä suhteessa...haha

Tässä on muuten juttuja mitä mä haluisin ostaa nyt, ja nii, eihän tässä oo mitään järkee :--D aloin kattelemaan että kaikki on jotain mekkoja tai vastaavia, ja nyt on talvi tulossa? Puolustaudun sillä, että täällä ei tuu talvisin niin kylmä kun Suomessa...hehe

weheartit
weheartit

topshop
topshop
topshop
topshop
topshop
weheartit
river island

river island

river island

river island

new look
new look

new look

new look
jep, tää on näköjää mun koulufiilis just nyt, ehe / weheartit

<3oona


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti