torstai 4. lokakuuta 2012

I can feel the heartbeat underneath the concrete

Heeippa! 

Noniin, oon toipunut siitä eilisestä ärsytyksestä, ja nyt oon vaan innoissani illasta! Okei, se pieeni juttu ku esitelmä kyllä vielä heiluu siinä välissä, mut heei, eipä voi mitään :---D oon kirjottanu joitain sanoja suomeks muistiinpanoiksi mukaan, eli ei varmaankaan haittaa :--D eri asia olis jos olisin kirjotellu englanniksi...

Tilasin tänään taksin koululta asemalle, ja kysympä vaan, että mikä siinä on, että kun yksinään puhuu englantia niin kuulostaa ihan kivalta, mutta heti jos on joku vähänkin kuuntelemassa, tulee ihan kamalan kuulosta kieltä mikä ei edes kuulosta englannilta missään suhteessa. Or is it just me. Niin, tosta vois siis vissiin päätellä miten mun taksin tilaus sujui :---D 'hey, I need a taxi tonight!' 'tonight?' yeees.' 'what time? 'five to nine please.' 'five to nine?' eli jokanen juttu kerrataan korvaan, en osaa puhua

Pakkaus on valmista (okei puoliks, mutta en voi vielä pakata mun meikkejä tai mitään, koska Emppu haluaa auttaa siinä :--D) emppu on innostunu noista mun meikeistä, ja yks päivä leikittiinkin 'meikkipeliä' eli emppu valitsee meikit ja mä heitän ne mun naamaan. Ihan hieno peli.

Eli mäpäs meen tästä tekemään vielä ruokaa ja valmistautumaan kouluun ja sieltä sitten Lontooseen, näkyillään ensi viikolla! :---) 















kaikki muut paitsi 4,5,6 kuva weheartit

<3oona


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti