sunnuntai 14. lokakuuta 2012

Treading water

Heeippa! 

Muistatte varmaan, että kerroin edellisessä postauksessa, että Emppu on kipeä? Noniin, nyt se on mun vuoro. En osaa ees kuvailla tätä ihanaa fiilistä! Perjantaina hostvanhemmat lähti kattelemaan esitystä keskustaan ja mä jäin vahtimaan Emppua, ja niin, siinähän se iski. Sen jälkeen oon vaan ollu sängyn pohjalla Gleen 1 ja 2 tuotantokauden parhaiden jaksojen kanssa, ja toivonu että parantuisin mahdollisimman nopeasti. Kyyllä tää tästä kooohta...

Eilen tuli taas X Factorin live show hässäkkä, ja niin, jos mun lemppari ei voita, ni en kyllä ymmärrä mitään. Tänään illalla vielä tuloslähetys, jee

Meillä on ensi viikolla koulussa ensimmäinen virallinen koe, ja mua jännittää taas vaihteeksi. Perusidea on sama kun meidän tekstitaidot, mutta se pitäs tehä englanniksi, niin se vähän hämää :--D täytyy etsiä sanakirjasta paljon hienoja sanoja, ja heitellä niitä sinne väliin, eli pitäis pärjätä ihan hyvin! Ainiin, muistinko sanoa että se on 1000 sanaa ja 2 tuntia? 

Nyt mä aattelin taas kaivautua tonne peiton alle teekupin, kirjan ja musiikin kanssa, ja yrittää selvitä hengissä, näkyillään :--)

*

en pääse näistä yli, kattokaa hienoja nää nyt on? 








*
<3


kannattaa oikeesti kuunnella nää levyt, jotenki ihmeellisesti molemmissa kaikki biisit on hyviä, mistään biisistä ei tuu sellasta fiilistä, ettei tykkää. You know the feeling? Mikä levy on sulle sellanen?



Alex Clare - The Lateness Of The Hour
Ben Howard - Every Kingdom
*
*
*weheartit

<3oona


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti