sunnuntai 3. helmikuuta 2013

Funny you're the broken one but I'm the only one who needed saving

Heeippa! 

Noniin, täällä taas pitkästä aikaa! En saa näköjään aikaseksi postailla, oho...
Musta vaa tuntuu, että mulla on ihan kamalasti tekemistä vielä ennen ensi kesäkuuta kun täältä kotiudun, ja tuntuu etten vaa ehdi tehdä mitään, ja vaikka todellisuudessa mulla on enemmän ku tarpeeks aikaa.

Nyt tässä eilen lauantaina lähdin 11.17 junalla Lontoota kohti moikkaamaan Hanna-Maria ja Hansun kaveria Matteusta Camdenin maisemiin. Mun bussi täältä meidän talon edestä lähti 10.48, mutta bussia ei mennyt...asema on 4 kilometrin päässä eli en olisi ehtinyt kävellä, ja ketään ei ollut kotona keltä pyytää kyytiä. (Kello oli tässä vaiheessa 11.00). Soittelin siis taksin ja toivoin (!!) että se tulisi ajoissa...Taksi tuli ja hyppäsin kyytiin. Tie oli suljettu tietöiden takia, ja jouduttiin kiertämään pusikon kautta. Ehdin junaan, ja jäi 2 minuuttia vielä aikaakin. Good times. 

Kierreltiin Camdenissa vaikka missä ja kuin kauan, ja jokasesta kojusta tuntu löytyvän vaikka mitä kivaa...ihan kiva, mutta mun lompakko ei oikee lämmenny ajatukselle.
Ja se ruoka...mä tykkään niin paljon kaikesta mitä Camdenissa myydään, ja musta tuntuu että voisin syödä vaikka mitä sieltä ja vähän lisää. 

Sieltä mentiin sitten tubella Oxford Streetille ja sieltä Victoria's secretille. Jotenki se on sellanen paikka, että siellä menee aina aikaa ihan vahingossa...1,5 tuntiahan siellä vierähti, oho.
Sieltä mentiin vielä yhden suomalaisen tytön kanssa Starbucksiin juomaan ihanat Vanilla Spiced Lattet ja juoruilemaan. Ihanaa puhua pitkästä aikaa oman ikästen tyyppien kanssa suomeksi :--) 

Aika selvästikin loppui kesken, ja juoksentelin (jep) junalle ihan jäätävässä kiireessä koska mä selvästikin lähin liian myöhään Starbucksilta. 

Ensi viikonloppua odotellessa, tapaan vähän lisää suomalaisia Lontoossa!

*

löysin tän täydellisen peplumpaidan H&M:stä :--) 

*

emppu tykkää mun kaulakoruista :--) 

*


*



*
*

:---)
*
*

*weheartit

<3oona


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti