maanantai 18. helmikuuta 2013

It's what you feel, but can't articulate out loud

Heeippa! 

Hanna-Mari haastoi mut seuraavaan haasteeseen, ja ajattelin nyt heitellä sen tänne teidänkin suuntaan :--) 

Säännöt:

1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.

2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän pitää valita 11 bloggaaja, jolla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista.


11 faktaa:

1. Tykkään hirveesti brittiläisistä muotilehdistä, oon ostellu niitä ihan jäätävän paljon, ja mulla ei ole mitään hajua miten saan raahattua ne Suomeen tän vuoden jälkeen. 


2. En tykkää sateesta niin paljon, mutta asun Englannissa. 


3. Pingviinit on ihania. En tiedä mikä niissä niin kivaa on, mutta on. 



4. Mulla on vaatekaappi täynnä vaatteita, mutta ei oo koskaan mitään päälle laitettavaa. 

5. Mun hiukset ei tottele mua, yhtään. Ne ei oo kiharat eikä suorat, vaan ärsyttävän laineikkaat. Plus tää ihana englantilanen sade ja sumu niin...joo


6. Ostelen paljon huulipunia, mutta en koskaan muista käyttää niitä. 


7. Oon jäätävän puhelias mun kavereiden seurassa, mutta alussa uusien ihmisten kanssa saatan vaikuttaa vähän ujolta. 

8. Mulla on tatuointi, ja haluan uuden. Oivoi

9. Ei kulu päivääkään etten kuuntelis musiikkia. Oon aina metsästämässä uusia bändejä ja biisejä. 


10. Katselen paljon videoita Youtubesta, parhaita on danisnotonfire, Tyler Oakley, Pixiwoo, Tanya Burr, Alex Goot, Michelle Phan, Pointlessblog, dicasp ja Marcus Butler. Eli siis perus vloggaajista meikkitutorialeihin ja musiikki cover tyyppeihin. 

11. Oon aika kömpelö. Oon muunmuassa jättäny käden mikron oven väliin. En sitte tiedä miten. 



11 kysymystä minulle:

1. Mikä sai sinut aloittamaan blogin kirjoittamisen? - Emilia halusi perustaa uuden blogin, ja mä halusin mukaan, ja niin, here we are :--D 



2. Mottosi/ elämänohjeesi? - Smile :--) 


3. Pahin/ärsyttävin tapasi? - Osaan olla tosi negatiivinen joissain asioissa. 



4. Asia, jota kadut koska JÄTIT sen tekemättä? - Ei tuu yhtään oikeastaan mieleen :--D 



5. Asia, jota kadut koska TEIT sen? - Mun mielestä asioita mitä oot tehny joskus ei pitäis katua, koska ne on tehny susta sen ihmisen mikä sä oot. 



6. Kuvaile unelmatreffit. - Ei mulla mitään selkeetä kuvaa oo, sen tietää sitten ku tulee vastaan! 



7. Oletko kaupunki- vai maalaisihminen? - Kaupunki

*
8. Onnellisin muistosi? - Jotain lapsuusmuistoja perheen kanssa, ja ihan vaan sellanen, että on kaikkien kavereiden kanssa, ja kaikki on hyvin. 



9. Mitä pelkäsit lapsena? - pimeää ja Muumien Mörköä. 


10. Jos joutuisit luopua yhdestä aististasi, mikä se olisi ja miksi? (maku, näkö, kuulo, tunto, haju) - Tunto varmaankin. Ei mee nyt ihan yhteen mun kömpelyyden kanssa, but hey, what can you do. 



11. KEHU ITSEÄSI! - Oon tosi ilonen ja hymyilen paljon :--) 



Mun kysymykset seuraaville! 

1. Parhaat shoppailupaikat?
2. Minne haluaisit matkustaa?
3. Oudoin tapasi?
4. Seuraatko mitä ohjelmia telkkarista?
5. Lämmin talvi vai kylmä kesä?
6. Parhain biisi tällä hetkellä?
7. Mitä blogeja seuraat?
8. Mikä asia on seuraavana ostoslistallasi?
9. Osaatko kävellä korkokengillä?
10. Unelma-asuntosi ulkonäkö?
11. Kehu itseäsi :--) (jep, pakko matkia Hansua, tää on hyvä!) 


Haastan tähän kaikki bloggaajat jotka tän haluaa tehdä! :--) 

<3oona

kuvat weheartit paitsi *



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti