keskiviikko 20. maaliskuuta 2013

I could drag you from the ocean, I could pull you from the fire

Heeippa! 

Mä en varmaan ikinä pääse perillä tästä Englannin säästä. Yhtenä päivänä paistaa aurinko ja on +16, ihanan keväistä. Tänään ku vilkasin aamulla ulos ikkunasta, tottakai siellä sataa räntää/lunta/molempia. En oikee arvosta, olis kiva, että se kesä tulis, pian, kiitos! 
Tänäänhän on kevään ensimmäinen päivä, eiköhän se pikkuhiljaa. 

Samaan aikaan olis kiva, että tästä toukokuuhun aika menis tosi hitaasti, että ehtisin lukea kokeisiin mahdollisimman paljon, koska sitä mä tosiaankin tarvitsen. En vaan edisty noissa kirjoissa (okei kyllä tietoa tulee lisää ja lisää, mutta sivut ei koskaan lopu!)

Huomenna Emilia raahaa ittensä tänne, ja voin kertoo, että mun piti pakata tässä eilen jo. Jotenki se pääty siihen, että oon tähän mennessä pakannu yhdet housut. Yhdet. Ja niistäkään en ole varma haluanko ottaa niitä mukaan. Jotenki tää mun logiikka on jäässä tänään. 

Emppu on ollut tänään ja eilen tosi energisellä päällä, jotenki on hauskaa kiipeillä mun jalkaa pitkin (syytän Kung Fu pandaa, sitä on tullut nyt tosiaan kateltua muutamaan otteeseen...). Plus mun pingviini on kanssa uus lemppari, sillonku Emppu muistaa sen olemassaolon :--D Ja mun korut...neljä kaulakorua sun muut samaan aikaan vaan niskaan, ni hyvä tulee. Ja kuvitelkaa kun Emppu laittaa mulle huulipunaa :--) vois laittaa siitäkin joku päivä vaikka kuvaa. 

Tänään on tosiaan vielä vaikka mitä tehtävää, ja tässä mä istun, koneella. Edelleen se logiikka jäässä. 

ps. heräsin tänään ihan ihme kolinaan, ja mun eka ajatus oli, että sisällä on lintu. Miten ihminen ajattelee ensimmäisenä vaihtoehdon Ö: kuuluu kolinaa, sen on pakko olla lintu? Emppu siis puoli 5 aamulla kolisteli portin kanssa :--)

pps. joko oot käynyt allekirjoittamassa tämän?


*
*

Jep, kävin taas Natural History Museumissa...En vaan ymmärrä kuinka paljon juttuja ne on saanu sinne laitettua! Oon käyny siellä nyt muutamaan otteeseen, ja en oikeesti oo nähny vieläkään kaikkea. Jotenki jännästi mulla on mennyt kokonaan se isoin (eli sininen) osio kokonaan ohi...miten?



* kesäksi tällanen paita olis kiva :--) 

*
*



*



Tästä se pakkaus lähtee, hitaasti mutta varmasti. Toivottavasti.

*weheartit

<3oona



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti